Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






Say Hi -.-
Friday 29 March 2013 | 07:19 | 0 comments
dah nak habis bulan 3 gamaknya . tak sangka . tak sangka . macam-macam sudah berlaku setelah dua bulan aku kat sekolah baru . sekolah baru ? barulaa jugakk :3 hehe . sebelum cuti seminggu nih , aku join bola tampar , MMSD . Alhamdulillah dapat nombor 3 . bahagialah jugakk . senin nanti naik pentas . wahh bangga , bangga ^^ . then , nanti kena turun petang untuk KEVOT (main taip je , entah betul tak) . warghhh , then untuk bulan 10 nanti , Kejohanan antara Teknik (KAT) pulakk . pelajaran entah kemana Zabe oii . paling dekat mid year ni . hope dapat buat yang terbaik . baru-II nihh ujian mengecewekan sedikit . LK gagal ? what ? sedih ott . maybe aku ada harapan lagi untuk dapat yang terbaik bagi mid year nanti . hee ~ taknak cerita pasal mnde nihh sebenanrnye . kay , sambung baca di bawahh --->

haa , hari Selasa dalam cuti seminggu ada hang dengan besties ex samtkkb . rindu gilalah kat diaoranggg terutama Nurul Isna . sejujurnya saya bilang :) tunggu punya tunggu akhirnya diaorang sampai jugak . sampai jeaa , terus cari restoran nak makan . Aku dah la tak sarapan . kalau ye pun , makan roti RM 0.70 jeaa . then lepak kat restoran tuh sampai lupa tujuan nak kemana . Rawang bukannya ade papepunn , then pergilah Aeon Rawang . perghhh , sampai kat bas , kiteorang concer bas . gelak sana sini . tiber makcik yang kutip duit tuh cakap time kiteorang nak turun " melawa je keje " kiteorang gelak jelahh . adoi ! then turunlahh melintasi jalan ke Aeon Rawang :)

sampai jea kat sana , post sana sini buat muka tak tahuu malu . bukan beli pape sangat kat sana . kalau boleh , masuk usya barang then keluar . hihi ^^
terasa awal sangat pergi Aeon , tak ramai orang masa tuhhh . berlegar sana sini then jam 12 lebih gerak pergi Rawang balikk . adat laa kalau jalan-jalan , mesti tak terlepas pergi KFC . adoi ! sebelum tuh , lepak kat Tutti Frutti , then solat . then barulah pergi KFC . perghhh , sejuk bhai kat sana . Aku dan Isna buat kerja gila kat situu . M.E.N.G.O.R.A.T . * joke ja kay* . but , Aku tension gila bila tak bawak charger . punya lama lepak kat situ , bolela aku cas fon . fon dah habis bateri . sedih gilalahh . lepas dah mati , terus tak boleh hidup balik sampai aku sampai kat rumah . terseksa >< kui2345

sampai rumah , terus cas fonn . tak sanggup tengok fon takde bateri . malam tuh , macam biasalah , bukak laman sosial , Facebook dan Twitter. tibe Dia cakap yang Dia nak mai Selangor . okay fine , Aku gembira but bukannya boleh jumpa dia punnn . and now malas nak amik tahu pasal dia lagi . noktah ! huhuhu :'((( dia pun dah ade hidup baru . aku hanya masa lampau dia ja . ehh ? stopp . sori :) okay dah tatau na tulis ape dahh . so , kali nie entry pendek je lahh . next time , bolela kodd panjang . 

p/s : sori cerita mencacai . malas nak taippp ! 

                                             N I 0518 :D







Older Post | Newer Post