Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






Cuti Cuti Malaysia :D
Friday 15 February 2013 | 16:45 | 0 comments
now tak makann lagi . Mak tak masak nasi lagi . fikir dahh masak , rupa - rupanya belummm . nak makan , nak makan , nak makan , L A P A R  :D mak masak menu sedap hari nie . Kari Daging . wahhhh , scrumptious , delicious .. yummy yummy ^^, ehh , budak Samt dahh sekolahh . dorang cuti sampai Selasa . Aku ? masihh bercuti lagi .. haha , kesiann dorang . aha ! ekceli bukan nak cerita pasal nihhh , nak cerita pasal hari ini sehingga ..... ?! hihihi :3

malamm nih lepas maghrib , bertolakkkk ke _____ ! ke mana ? hahaha . ooo  Balikk Kampung , ooo Balik Kampung , ooo Balik Kampung , hati girang :) ala , bukannya dapat singgah kampung punnn . singgah rumah makcik , kenduri KAHWIN <3 sebelumm sampai rumahh rehat kat Lumut , parents nak singgah Tapah , nakk tunggu lagi dua buah kereta . yea yea yea , konvoi ramai - ramai pergi sana , Lumut :D . ini yangg best nihhh . sebab aku kamceng dengan family sebelah ayah , kalau belah mak , ermmmm HARAPANNN ! okay okayy , NOKTAH ^^

cadang nakk pergi Teluk Batik malam - malam . tapi , ta sure jadi atau takkk coz akuu kat sana sampai esokk , Sabtu . ala , kalau tak pergi , sedihh mehh -,- . teringin kodd nak pergi malam - malam . Aku nakk merasai angin malam kat sana . pergghhhh , mesti nyamann ! konpem best :D tapi , tulahhh , entah jadi atau tidak :') papepunn , NAK JUGAKK . NAK JUGAKK . NAK JUGAK . * merayu agar dapat *

hee ~ takk sabar nak tunggu malam nihh . tak sabar nak tunggu besokk . tak sabar nak tunggu lusa . LUSA ? wallaweyhh , sedihh mehh . ayahh aku dah berangkat ke KLIA . outstation :'( seumur hidup aku , dari aku lahir sehingga dah besar , akuu tak pernah merasakan yang ayah akuu takde kat rumahh . memanglahh aku duduk kat asrama . normallah jauhh dari family . tapi nie , ayahh akuu pergi ke negara orang . papepun , nakk ole - ole . hahaha  :D KUSTechs , im coming soon . tunggu saya , tunggu saya ^^ tak sabar nakk jumpa senior dan junior Hajar _ XD . rindu nakk bertukar cerita . Kami memangg kamceng dan Kami memang bising .. hihihi :)

barang dah pack , kerja sekolahh dah siap . tinggal BI jeaa . nakk tanya kawann lah nanti . Aku lemahh so , buat kat sane jelahhh . baguss sikit :3 now , makk suurh kek batik . Adushhhh , aku buat  hancur ! ermm , terpaksa buat jugakk . kay lahh , bye Assalamualaikum . Selamat Petang :D


                                    by jari :: 


Older Post | Newer Post