Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






Selamat Tahun Baru 2013 ^^
Tuesday 1 January 2013 | 00:15 | 0 comments
berat hati akuu . sebab apaa ? sebab terpaksa meninggalkan tahun 2012 :D . banyak kenangan yang pentingnya . *banyak kay banyak* . bukannya sikit ^^ . kenangan dengan family , dia , kawan-II dan member :) . nak jeaa cerita kenangan tuhh , tapi takpelahhh . malas sungguh :3 lagi beberapa minit jea lagi tahun 2013 akan menjelma . akuu dah form 4 ? tak percaya . seriously kayy . akuu dah senior ! tapii senior tahap bawah laa . hee ~ terlalu banyak kenangan bila dimainkan balik dalam ingatan . nakk jea putarkan balik waktu ,, nakk join kegembiraan ituu . 

esokk dah balik hostel . arghhhh ~ MALASNYAAA ! nasib baik akuu dah settle pack barang , iron baju dan balut buku . tapi ... tapi .. tapi . akuu tak siap lagi homework bm yang cikgu bagi . kena buat sinopsis ! PANJANG GILA LEBIH-LEBIH LAGI PROSA TARDISIONAL >< sabar jeaa . tulisan memey lawa . macam cakar itik punn ada ! buruk sudahh buku akuu . aku hanya mampu tersenyum jeaa bila usya balikkk . takpelah , yang penting kerja tuhh siap . maybe esok pagi kodd akuu bereskann !! kerja punya lama cikgu bagi , tapi akuu malas sangat-II nak buat . ekceli , akuu nakk lepakk daripada fikirkan pasal kerja skool . tapi , apakan daya ,, terpaksa laksanakan . nanti kena bebel ! arghhhh . takk sanggup aku mendengarnyaa :)

parents aku  hantar abang akuu pagi-II . *takdelah pagi sangattt* . just hantar dia then usya dorm dia jeaa . then , parents aku balikkk nak jeput aku pulakk . petang pulakk , jam 230 petang macam tuhh , aku dah gerak pergi asrama SAMTKKB pulakk . hantar awal lagi baguss . kang sesakk ! dah lahh susah cari parking kat situhh .  mesti parents akuu penattt . kesiannn ---' demi anak-II mereka , mereka sanggup . terima kasih ma . terima kasih ayah . sampai sana , akuu nak tuntut buku tulis , malas nak tuntut pagi esoknya . konpemmlahh ramai budakk kat koop nak tuntut jugakk macam akuu . akuu nak lepakk dengan member kat kantinn . feel ^^ . kalau takk tuntut , nanti masa makan terganggu *cewahhh , puihhhh :P



okay , dah mai punn tahun 2013 . aku dah nampak bunga api kat genting . awal 10 minittt :')  awesome naa ~ . *lawa kay lawa* . macam-II warna ada . sebelum tuhh , kat rumah aku , ada jiran yang dah melepaskan bunga api ke angkasa . hahaha ^^ . akuu layann . menenangkan fikiran . akuu hope tahunn 2013 menjadi lebih baik daripada 2012 . akuu hope jugak dapat lupakan diaa yang dulu dan muncul kan dia dalam hidup aku sebagai kawan :) ermm , now, buku lama mulai tertutup dengan serapatnya dan akuu mengisytiharkan yang akuu sudah bukak buku baru dalam hidup . hee ~ kay , sampai hostel nanti akuu nak jumpa insan yang akuu sayang .. kak maia , raz dan isna . aku sayang depa . yang lainn pun akuu sayang :3 then , aku dan member nak usya budak form 1 . *kami memang cenggini* . depa budak baru lahh katakann . MASIH BARU di SAMTKKB ^^




HOPE ... HOPE ... HOPE ... i can be strong to let him go . sedihh teramat sangaddd pabila mengenang kembali tika dia melepaskan akuu . akuu story kat isna , dia suruh akuu kuatkan semangat . aku harap dapat ! dapatt menerima kenyataan . tadi usya kejap twitter dia . sweet jeaa dia tweet . now , kadang tuhh , dia memerli akuu . terasa gilerr kay :'( hanya mampu bersabar jeaa . today dan seterusnya akuu dah jadi budak F4 dalam tahun 2013 . doakan akuu kay agar dapat hindarkan diri daripada bercinta sampai akuu F5 . *berharap sangaddd* pelajaran makin lama makin susah ,, so akuu nak bercinta dulu dengan pelajaran . insyaAllah :) akuu hanyalah insan yang lemah yang memerlukan kawan dan famili untuk akuu teruskan hidup . and aku juga memerlukan azam dan semangat untuk melalui liku-II kehidupan di bumi ini . ermm , nothing to sayy dahhh ~ coret kat blog punn sebab masih terkena TWEET LIMIT . kayy chow . hope anda semua terhibur sepanjang berada dalam tahun 2012 dan mula ber-Enjoy kembali dalam tahun 2013 . akhir kata , selamat berjaya semuaa dalam mengejar cita-II . Assalamualaikum :D


                                   by jari : Cik Ad 0518 :3 



Older Post | Newer Post