Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






sedih . sedihh dann sedihhh :'(
Friday 21 December 2012 | 19:23 | 0 comments


nampak gambar kat atas tuh ? macam tulah akuu tadi sebelum tidur . sedihh ott . akuu pun tak tauu kenapa tiba-II  akuu macam nihh . maybe aku teringat pasal diaa . takpun rindu dia . hehe ^_^ . seriously baru hari ni aku rasa apa yang berlaku semalam . nak tidur takk bolehh . takk lelap :'( . yelahh , asyik fikir pasal diaa . akuu takk suka story pasal apa yang berlaku kat famili aku melainkan aku story kat kawan akuu . *baru tenang* (Y) now , nak tak nak kena lepaskan dia dari hidup akuu . but aku tak tahuu macam mana . akuu tak nak cari pengganti . *malas* . betul cakap DIA , buang masa jeaa kalau kite orang teruskann . ehh ? betulkaa ? ermm , betollha tuu .

now , akuu tak nak menangis lagi hanya kerana dia yang lepaskan aku . maybe dia buat macam tuh bersebab dan aku pun rasa hubungan kiteorang memang patut sampai di sini . suatu saat nanti , mesti aku dapat temui cinta sejati seperti yang dia bilang *ada ramai lagi lelaki yang lebih perfect dari AKU* *hampir jugaklahh kann? :3* hee ~ so now , aku kena DELETE DELETE DELETE dia dari hati aku . tapi , tapi , tapi , hahaha . akuu masih tak jumpa dia lagi . itu yang membuatkan aku tak tauu bila aku boleh dapat masa untuk buat semua itu . *teringin mehh* *seriously* *tak pernah ketemu* . 

aku kena mulakan hidup tanpa dia . hee ~ bab tulahh kena cepat-II forget dia . *sad moment in life* . aku pun berharap agar dia pun boleh cepat-II lupakan akuu . untuk kebaikan kite orang berdua (Y) .


                                           facts >_<

                                   it takes a MINUTE to have a crush on someone , 
                                   an HOUR to like someone , and a DAY to to love someone ,
                                   but , it takes a LFETIME to forgot someone :D

         * macam inielahh hati aku . *KOSONG* . now , aku kena mengisinya semula  dengan kebahagiaan bersama dengan orang sekeliling yang menyayangi diri aku  *

" Ya Allah , berikanlah aku kekuatan dalam hidupku ini , seandainya telah Engkau catatkan dia untukku , Kau berikanlah jalan penyudahnya , aku sudah tidak sanggup untuk  hidup begini lagi , terseksa jiwa batinku , berikanlah aku kebahagiaan yang aku inginkan selama ini " amin ..

meski dirimu bukan milikku , namun engkau jua pernah singgah di hatiku walaupun hanya  sebentar , andai hatimu kemalangan ketika berada di hatiku , maafkanlah diriku kerana tidak pandai melayanmu , andai tak dapat bersama engkau lagi , aku berharap agar hari tersebut merupakan hari yang terindah bagi kita berdua -,-' . terima kasih banyak-II ~


Cik Ad nak minta maaf lau asyik UPDATE tentang DIA jea sejak semalam . perasaan menyubulungi diri . actually , kena faham . #werksss#  lagipun , pernah bercadang nak buat blog nie pasal nakk UPDATE pasal dia . hehe ~ tapi , jangan risau . Ad akan UPDATE pasl benda lain jugakk . okay , now nakk habis dahh bercoret dan menaip . kay chow ! Assalamualaikum :3


                                                   _ Cik Ad 0518 _



Older Post | Newer Post