Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






more story ^^
Friday 28 December 2012 | 13:52 | 0 comments
ermm . tak tahuu nak start dari mana coz banyak sangat nak cerita . pasal tuh ... pasal nie lahh ... okay .. aku men petik jelah story mana yang terlintas di fikiran aku dulu :3

semalam hari ape ? haha . dah lupa kayy ==' haaaa ! semalam hari khamis , aku pergi beli buku tulis . awal kodd aku gerak dengan mak aku . 840 pagi kereta aku dah bergerak menuju ke SAMTKKB :) sampai je sekolah , kereta ustaz dan ustazah banyak naaa . pelikk aku . maybe ada mesyuarat ott . 
ermm , nasib baik tak ramai orang . tak sampai 15 minit aku kat skool tuh . buku tulis kecil aku tak dapat lagi . *malas seyh nak tuntut* mesti ramai budak nanti kat koop >_<

aku tak jumpa sesape lol ! act dah plan nak jumpa kak maia , abit , nyna dan mael . tapi , yang aku jumpa hanya mael . tuhh punn kat SKBS :) ermm , melepas lah peluang aku nak jumpa lagi tiga orang budak :( semalam bnyak betol tempat yang aku singgah dengan mak aku . restoran , bookworm , kedai RM2 ria dan banyak lagi ! tu yang best kalau keluar dengan mak akuu . hee ~ singgah kat bookworm dan RM2 ria , aku menjadi pening . pening nak pilih yang mana satu . barangnya cuma dua jeaa iaitu cermin dan pensil box . banyak betul design cermin yang lawa and banyak design pensil box yang menarik hati .. *sabar jelahhhh*

sampai rumah jeaa , terus pack barang . *excited gile akuu* dari jam 12 sampai jam 3 petang . sambil tuh , aku kemas bilik . alahai , berdebunya . kay paham ==' bilik tuhh akuu concer . banyak barang aku naa . *kakak lahh katakan* sambil tuh jugak , aku jahit kain . dah tercabut cangkuknya . sapelahh yang ganas sangat tuh . then , sambung lagi dengan iron baju . sambil tuh , boleh pulakk aku online . ermm , memang takk ingat langsunglahh kerja aku yang terbengkalai tuhh . wkwkwkwkw ^^

aku concer lappy sampai malam .. bestt >< banyak kali abang aku mintak , tapi aku buat bodoh . lagipun dia tengah layan tv mesti tak ingat lappy dahh . yes ! lappy kat depan aku sampai kul 130 pagi . makk aii . lama gilaa ! arhh , lantaklahh . layan twitter , kena TWEET LIMIT sampai dua kali . layan facebook pulakk , main TULISN BIRU memanjang . bestt gilaa . sebab tuh la aku tidur lambat .. dah lahh main dengan budak yang gila-II seperti isna , anis , mael dan abit . tapi , anis tak layan sangat . ermm , boleh pulakk si yan tuhh kacau line ! ini hanya untuk LADIES sahaja !!! dia suka menyibukk . menyampah lol ! 

time kena tweet limit yang pertama , sekejap jeaa aku kena , but yang kedua aku tak larat nak sambung so , aku tutup lappy dan tidur ^_^ . masa tuh jugaklah aku nam si capital S online . lama gila dia online . nak tegur , tapi dia mesti bosan layan aku . lagipun , dia nak lupakan kisah lama . aku teramat sedih sangat-II sampai air mata aku nak terjun keluar . but , aku tahan . sedih sangat time tuhhh . rindu yang teramat amat sangadlahh . hanya Tuhan jea yang tahu betapa dalamnya perasaan rindu aku pada dia . setelah sekian lama aku menahan rasa daripada text dia , chat dengan dia dan paling penting tahan daripada mendengar suara diaa :'( miss that moment . *sedih dan terlalu rindukan capital S*

andai dia juga tengah merasakan perasaan yang aku alami sekarng , aku merasakan yang dia masih sayangkan aku . tapi , itu smeua mesti takkan terjadi . semua harapan yang aku mengharapkan dari dia , mesti takkan terjadi :'( ermm , tapi , aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dia . kak maia dan isna suruh aku try untuk lupakan dia . tapi , mustahil buat masa ini kerana A K U  T E R L A L U  M E R I N D U K A N  D I A ! feeling gila tulis mengenai dia . dah laa tengah open YOUTUBE . lagu D'BAGINDAS --- MAAFKAN . best gila lagu nihhh . aku baru sukaaa . hahaha :D kay lahh , aku chow lu :3

Dear Isna dan Anis : sori mehhh . aku coret macam babun ! biasalah , merenggg ~ hee ! and thanks kerana sudi membaca :) Assalamualaikum .

                                       by jari :: Cik Ad 0518 :3

Older Post | Newer Post