Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






huh ... ! penat -_-
Sunday 23 December 2012 | 18:27 | 0 comments
huh ! penatt mehh ==' now , mata terasa nak lelap . but , nak UPDATE punya pasal , akuu sanggup korbankan . penatt . sememangnyaa ... mak cik , pak cik , abang sedara , adik sedara , nenek , hah ! ape lagii ?! semuaanya ada . nak kunjung rumahh akuu punya pasal :D seronok dapat jumpa dia orang walaupun ahad lepas baru jumpa ^_^ bukan senang nakk kumpul ramai-II . perghhh . sampai-II terus makan tengah hari sekali buat doa selamat . doa selamat ? hee ~ alang-II semua berkumpul . biasalah kalau orang dah datang rumah , aku memang tak sibuk lahh kan kat dapur . *sangad lahh sibukk * hidang itu , hidang ini , dengan ahli yang ramai , ermmm . sabar jelahh . but , aku tetap happy . . HAPPY :) actually , aku dah kenyang . tapi , terpaksa jugak sumbat coz mak cik aku suruh . terpaksalahh aku sumbat . nasib baik habis . hakhakhak ~

lepas habis , akuu santai-II kejap dengan sedara akuu . tiber abang sedara aku panggil . aku dah tersenyum-II  seolah - olah dah tauu ape yang dia nak cakap . haha . then ,  dia cakap 'CONGRATES' kat aku . yelahh , dapat result pmr yang memberangsangkan . hihihihi . dia macam tak percaya yang aku dapat 8A . tak percaya sudahh . last , akuu kasi slip PMR yang real lagi . bukan FOTOSTAT . dia tenung lama-II ott ,,, nak kepastiann . aku punn tak sampai macam tuhh . nasib baik dia percayai . selamat ~ sebelum tuh , ayah aku masuk bilik , aishhh , adekk sedara akuu makan keropok kat dalam bilik abang aku . ayah aku bising , takot semut . okay , THE END . kay sambung balekk ,,, then lepas ayah aku dah bla , abang sedara aku keluarkan beg dompet dia yang berwarna hitam super lawa tuhh . akuu dahh paham maksud dia tuh . hihihi . dia cakap yang dia takk dapat kasi banyak-II  so , dia just kasi apa yang termampu . 1A bersamaan RM 10 , kalau 8A , pikir-II lhaa sendiri :3 boleh pulakk dia suruh aku doakan agar dia KAYA . hahaha . okay2 . small matter jeaa . hahahaha :D

then , takk lama kemudian , abang sedara aku lagi sorang pulakk mai umah aku naik motor besar . lawahh seyhhh (Y) merahhh . *jealous* *baru lagi* . boleh pulak sesat time nak datang umahh aku . walhal dah banyak kali . anak muda zaman sekarang kan ! PELUPA . time tu jugakk lahh , mak aku hidangkan MEE KARI . wallaweyhh , sedapp mak aku masak . siap dipuji . hee @#$% . aku bantai lahh makan . dah la sedap , kalau tak makan , nanti aku sendiri yang rugi . delicious . tapi , aku takdelahh sampai tambah dua kali . perut aku dah limited untuk tambahkan isi lagi =)

dalam bilik , aku on lappy dengan sedara akuu . aku story semua dekat dia orang pasal akuu . perit ott bila difikirkan balik >,< . sebelum tuh , aku dah stori kat abangg sedara aku dan abang kandung aku sendiri . nasib baik dia orang berdua faham aku . THANKS A LOT DER :) siap bagi semangat tuhh . sayang korang mehh :) now , akuu dah ade semangat sikit pas dengar dorang bebel kat akuu . okay , patah balik ... akuu siap tunjukkan gambar DIA kat sedara akuu . ekceli , dia hanya handsome bagi aku . lol !

lama jugaklahh dorang dok kat rumah aku .. betol-II sampai lepas zohor sampai jam 530 petang . bab tulahh aku penatt . baru cadang nak tidur , but dorang dah nak balikk . sampai sekarang aku tak tidur lagii . aku ingat nenek aku join ikut mak cik dan pakcik aku . rupa-II nya nenek aku stay kat rumah aku sampai hari selasa . rindu opah :D yesss ! hari selasa keluar rumahh . khamis punn keluar jugak . *nak beli buku kat SAMTKKB* papepun , aku tetap penat dann selepas maghrib , aku nak tidur . hehehehe . kay chow . 


                               aku coret cam BABUN ! kay , paham =='

                                      by jari : Cik Ad 0518 :3




Older Post | Newer Post