Welcome to my world :D . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






holiday last minit :D
Sunday 30 December 2012 | 18:28 | 0 comments
ayah akuu booking kereta syarikat last minit sampai-II holiday punn last minit . ermm , pening punya pasal , sekali mak aku ajak pergi kaki genting .. mandi manda jee punggg ~ naik satu kereta jeaa , ouhhh . DAMN ! *sempitt kay sempitt* . but , bestt lahh dapat naik kereta tuhh . 

malam tuhh , akuu off kul 130 pagi tapi kul 3 pagi baru dapat lenakan diri . perghhh ~ lama betull aku terbaring kat atas katil tuuhhh sorang-II . dah biasa -,- . kayy , pagi besokknya aku terpaksa bangun awal nakk holiday kann . mata masih mengantuk :') nakk tidur jeaa masa tuhh . but mak suruh buat kerja . kerjaa apee ? sidai kain . #itu memang kerja aku# . nak harapkan adik aku yang lain . hampehhh ! kirim salam jelahh :/

akuu pening tak tahuu nak pakai baju ape and disebabkan itu aku orang yang lambat sekali bersiapp . arghh , lantakklahh . dia orang dah biasa dengan akuu ! cap tudung buat hall ><  then , gerakk pergi genting ikut batang kali . usya signboard genting highland cuma 30 kilometer dan jalan dia takk seteruk macam pergi cameron highland . mak aku cakap alang-II dahh 30 kilometer , baik pergi terus jeaa sana ! ini semua memang takk dirancang . hanya merancang nak pergi kaki genting  ^^ . 

okayy , time tuhh batakk coz first time dapat jejakk kaki kat genting . selalunya dapat tengok dari rumahh jea . sampai at genting , rasa macam nak mainn jeaa tapi bajet tak cukup disebabkan tidak dirancang . mak cakap kalau nak pergi sekali lagi kena bawak duti dalam seribu then , menginap sehari dua keaa :) aha , bestt seyhh ==' . #bilalahh dapat peluangg dapat pergi buat sekali lagii# .

kat genting just lalu jeaa then stop kat ESSO . mak aii , kat situ takde jual ape-ape  kecuali minyakk ! sabar jee time tuhh . ingatkan nak beli asam atau gula-gula , tapii ... hurmmmmm :( then , turun balik . batakk buat kali kedua coz dri situ nampak bandar KL . perghhh ~ ayah aku drive punya pasal , tak lama kemudian dah sampai kat kaki genting . excited sangatt nakk mandi . teros cepat cepat tolong mak thenn akuu makan dulu . laparrrr ~

mandi lama gila kat situhh ! air dah laa sejukk .perghh , 1st celup kaki , akuu dah menggigil seluruh badan . then , lama-lama basahh sudeyhh . kay gembira gila time tuhh . main bola pantaii . hahaha :D paling kesian , aku kesian kat abang aku . banyak kali pelampung dan bola ditolakk air yang derassss , dia yang kena tolong . huhuhu . akuu simpati naaa -,- . aku takk puas mandi , then ayah ajak balik . terpaksalah kiteorang akur perintah ayah akuu . sampai rumahh , mak dan ayah aku terus gerak pergi rumah mak cik kat subang . akuu malas nak ikut , penat !! tukar baju , then tidur sampai pukul 7 petang . *terserlah kepenatan aku di situ*

ermm , kayy tuhh jeaa yang aku nak storyy . ekceli nak update semalam coz ade insan nih suruh akuu update tapi aku malas . so sekarang baru nak update . nie punn mood terpaksa :') ermm kay lahh . chow dulu . Assalamualaikum :)


time nihh nak chow balik lepas puas mandi kat kaki genting . motor tuhh lawa seyhh . merahhh ! photographer by aizudin 96 ^^ ......................... 

                                        by finger : Cik Ad 0518 :3



Older Post | Newer Post